Specialista na zákaznickou podporu - Telco
Hledáme kolegyni/kolegu do pohodového týmu, který rád/a zkouší nové věci, těší se z výsledků své práce a cítí podporu od svého vedoucího. Pokud máš chuť zkoušet a učit se nové věci, přihlas se na pozici Customer service specialista Telco, do naší divize prodeje technického vybavení.
CO BUDETE MÍT NA STAROSTI?
- pomůžeš nám s analýzou chování zákazníků a jejich zájmů – autoservisů a trendů v autoopravárenství
- telefonická komunikace a péče o zákazníka
- pečlivá správa databáze, díky které budeš mít přehled o své komunikaci se zákazníky
- být spojujícím článkem mezi zákazníkem a kolegy z divize, organizace konzultací a ukázek našeho vybavení v tréninkovém centru
- spolupodílení na akčních nabídkách a promo akcích
- poznáš celou škálu služeb naší společnosti jako jsou školení, tréninky a aktivní prezentace
- možnost hledat a objevovat nové obchodní příležitosti
CO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT?
- zájem o oblast zákaznické péče a komunikace
- komunikativnost a příjemné vystupování
- schopnost pracovat v týmu
- výborné organizační schopnosti
- proaktivní přístup, pečlivost a optimismus
- znalost základních počítačových dovedností
- zkušenosti na obdobné pozici jsou výhodou ale i nováčky rádi zaškolíme
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- 5 dní bonusového volna k dovolené, ať si můžete odpočinout a načerpat novou energii
- stravenkový paušál
- slevy na firemní produkty až do 50% slevy
- vzdělávací platformu LKQ, podporu v kariérním růstu a prostor pro osobní rozvoj
- jazykové kurzy angličtiny
- příspěvek na sport formou Multisport karty, ať se můžete udržovat v kondici
- slevy na vstupenky do divadla (Studio DVA, Na Fidlovačce), AquaPalace Čestlice
- slevy na sortiment u Datartu a HPmarket.cz
- EUC Premium - zdravotní poradenství 24/7 a mnoho dalšího....